Tofs, halsband och mössor!

Del 1: Jag tycker alla är så fina i tofs men själv ser jag ut som en mupp. Tänkte ge det ett försök imorse men det slutade som alltid med att jag drog ut den. Tog tom bild på mig själv för att titta på hur det såg ut i hopp om att jag skulle gilla det jag såg men tyvärr såg det precis ut som i spegeln. Hur lyckas alla andra vara fina i tofs?:



Del 2: Har kombinerat ihop ett halsband. Två kedjor, en kort och en lång sen en stav och en ring. Fint tycker jag:



Del 3: Idag kom mössor hem i min brevlåda som jag beställt till mina favoriter. Moster blev väldigt nöjd och barnen blev så oerhört fina. Roligt att kunna ge en personlig sak:


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker du passar jätte fint i tofs :) undrar hur man gör med betalning när man beställer smycken?

2011-04-15 @ 20:23:39
Postat av: Jennie

Hej!

Jag håller med... Tycker också att alla andra (inkl du) är superfina i tofs men att jag själv ser ut som en tråkig idiot. Men det är ju såå jobbigt med utsläppt hår haha.

Hur gör man om man vill beställa smycken? Du har blivit jätteduktig och jag hittar mycket snyggt.

Trevlig helg och kram!

2011-04-15 @ 20:49:10
URL: http://www.jennielarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0