Ojojoj vilka grejer =)!

Var och handlade förut och det blev en storhandling för 800:- =)! Underbart att ha fyllt föråden lite!
När jag kom hem låg ett paket med en leverans av smyckesdelar! Så roligt att få öppna kuvertet och titta lite på hur man kan kombinera! Hittade en kombination som jag tycker blev väldans bra:


På hjärtat står det two persons och på ringen kan man ju stansa vad man vill, tex ditt och din partners namn!

En annan sak som jag börjat på är detta halsbandet:

Har inte bestämt mig än om jag ska ha läderrem, kedja eller bägge delar bara. Sen vet jag inte riktigt hur långt jag vill göra det helller. Några förslag???

Nu ska jag sätta mig och kika vidare på vad jag kan göra med mina grejer. Har ett jäkla lager med saker nu som jag inte vet vad jag ska göra med =)!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0