Längtar till tisdag!

På tisdag ska jag träffa Linette och hennes lilla Ebba igen.Det ser jag fram emot enormt mycket. Har ju gått över en månad sen sist om jag inte är helt ute och cyklar och på den tiden händer mycket!
Jag hoppas även att jag får ett paket hem i min brevlåda för jag är supersugen på att lära mig en ny smyckesteknik som jag tror kan bli jätterolig om jag väl får det att fungera!!!

Igår gjorde jag två stycken budskapsringer med two persons hjärtat och dom blev precis så fina som jag hoppades på!



Nu är det dags för jobb!! Är lite småtrött men är ju snart hemma igen. DÅ ska jag ge mig på en korvstroganoff för första gången i mitt liv, så ska tvätta och sen så blir det MRL och eventuellt även bodypump om jag orkar!

Nu till något oskönt! Ännu en blåsa i min stackars mun. Denna gången på tungan och den skavs mot min tandställning hela tiden. Känsliga läsare varnas:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0