Har haft bättre dagar!

Först till gårdagen: 
 
Konsultationen med KF gick bra, jag gick därifrån motiverad och sugen på att börja med en gång men vi drar igång om 2 veckor. Man märker att han kan sina saker och det känns som att detta kommer bli riktigt roligt.

När vi pratat klart gick jag hem till Jannica och satt och tjöta och drack vin på balkongen. Sjukt fin utsikt hade dom, man såg hela kungälv ungefär, lite skillnad på min där man bara ser en förskolegård.



Hade inte tänkt dricka så mycket utan gå hem tidigt för Johan skulle komma hem till mig. Men planerna för Johan ändrades så planerna för mig gjorde detsamma. Det blev en sväng till krogen vilket inte händer varje dag. En och annan drink för mycket slank ner. Hemma vid 1, däckade ganska snabbt i sängen.

Nu till dagen idag:

Vaknade första gången vid 5. Mådde skit, låg och småsov till kl 7 då jag mådde så illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Gick upp och satte mig i duschen för att hoppas att det skulle släppa men det blev bara värre. Försökte dricka vatten men det kom upp med en gång. La mig igen och försökte sova. Fick gå och köra lite mer buss. Till sängen igen osv. Nu sitter jag uppe och mår okej, men det är knappt. Jag försöker dricka lite vatten men får knappt behålla det. Sitter som om jag vore magsjuk och småsmuttar på vattnet när jag egentligen bara vill hinka i mig!

Halsbandshänget jag visade er igår är klart nu och det blev riktigt fint:


Snart kommer man kunna beställa sånna här med egna foton i. Jag ska bara träna lite till på tekniken =)!

Nu får jag lägga mig ner lite igen känner jag! Ha en härlig dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0