Skakis!

Jag är så stolt över mig själv just nu. När jag slutade så mötte jag upp Agge. Vi körde ett härligt zumba pass ihop och det var riktigt trevligt. Även om jag verkligen älskar mitt nya jobb och mina arbetskamrater där så saknar jag dom gamla och det känns ännu mer då man är på skolan. Dock skulle jag inte vilja byta igen för nu har jag kommit in i det nya lite och fått lite kött på benen. Hur som helst så gick träningen bra. När vi var klara hade jag fått ett mess från Therese att hon inte mådde bra så då stod jag i valet och kvalet om jag skulle stanna och köra box ändå. Efter många om och men stannade jag. Som tur är var jag inte ensam om att inte ha någon partner med mig. Fick en jättego tjej att träna med. Vi kunde peppa varandra och vi var på ungefär samma nivå (dock var hon rätt mycket mer grund tränad än mig )!

Nu sitter jag här i soffan och händerna skakar på mig =)! Finns det någon goare känsla???? Nöjd och nyduschad!
Snart dags att sova!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Duktig du e!!! Visst är det en skön känsla när man tränat hårt och fått komma hem och duschat.. e så gott så..=) kram

2010-09-22 @ 20:29:41
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tycker det är riktigt roligt att läsa din blogg nuförtiden. Du verkar så otroligt mycket piggare:) Och visst finns det ingen härligare känsla än när man tränat och sedan får mysa ner sig i soffan/sängen nyduschad och känna att man gjort något bra!:D

2010-09-22 @ 21:13:36
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0