Räkfrossa och mys

Igår köpte vi räkor och massa godis att mysa med på kvällen. Det smakade inte dumt kan jag lova. Kvällen blev dock ganska kort eftersom vi nu mera lever som pensionärer och lägger oss kl 22 och går upp 08 =D!

Igår skulle Johan gått och röstat i nordstan men när vi gick mot vallokalen så blev vi lite distraherade för plötsligt får vi syn på självaste stadsministern och hans alierade =). Stannade ett tag och lyssnade innan vi gick vidare. Det blev ingen röstning igår för det var 200 nummer före i kön, så idag bär det av istället.

Även jag ska bege mig till vallokalen för jag ska rösta om. Jag ska rösta med hjärnan istället för hjärtat. Ett Sverige med Mona Sahlin som stadminister är inget Sverige jag vill leva i så det får bli att stödja Aliansen och Folkpartiet i både riksdagsvalet och landstingsvalet!!



1,2 kg räkor och en barkis =)


Första mackan.....


och nu en massa fjanterier =)....






Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

haha.. fan vad söta ni är...=) åhhhh räkor.. fan vad gott!!!

2010-09-20 @ 13:40:38
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0