Mörkt ute idag!

Usch och fy för att gå upp kl 05.00!!! När klockan ringde kände jag ångest övver att behöva lämna den goa sängen. Nu har jag dock kommit igång, duschat och ätit frukost. Ska snart bege mig upp mot jobbet för dagens arbetsdag.
Efter jobbet åker jag direkt till sportlife för att ta mig en liten solning, sen blir det hem och slänga in tvätten.

18.45 ikvälll ska jag testa på något helt nytt. Jag ska dansa Zumba!!!! Ska bli skoj att se hur det är men samtidigt är jag lite nervös för jag är verkligen värdelös på att dansa. I reklamen på tv säger dom att det är så enkelt att alla kan hänga på =)... sen om jag tror på det vet jag inte riktigt!

Ne dags för ännu en dag på jobbet. Snart jobbat där i 4 veckor. Huvudet är rejält slut på kvällarna när jag kommer hem och i helgen somnade jag före 22 både fredag och lördag. Jag tror att det blir bättre när jag kommer in i alla rutiner. Barn och personal är underbara så det gör att det här "jobbiga" även blir roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0