Kanske dax att köpa träningsbyxor?

I måndags och i tisdags tränade jag och eftersom jag bara har två par träningsbyxor var dom slut till dagens träning. Dessutom tvättade jag så jag kunde inte vara äcklig och återanvända något par heller. Nej istället fick jag rota långt in i graderoben och hittade ett par gamla godingar till mysbyxor:



Om jag ska fortsätta träna flera pass i veckan så behöver jag ett och annat par nya träningsbyxor =). Tror faktiskt att det blir något jag ska inhandla ganska snart!


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Jag har samma problem.. får ju tvätta hela tiden nu enbart för sina träningskläders skull.. haha.. men det är det värt!! Träna e underbart!!! KRam

2010-09-03 @ 13:40:58
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0