Imorgon e det fredag!!!!

Det är verkligen sjukt att jag aldrig slutar förvånas över hur fort veckorna går. Snart ska jag åka till jobbet, sen drar jag direkt och tränar och sen så ska jag hem till Feffe. Snart är helgen här och jag har inte ens hunnit tycka att veckan varit på något sätt jobbig =)! Tänk om allt kan flyta på såhär bra hela hösten och vintern. Förra hösten var en ren plåga och när vintern kom var jag bara glad att jag stod på benen, nu känns allt så bra och så lätt. Precis som jag skrev igår så mår jag så mycket bättre nu! Ibland sitter jag och läser min gamla blogg för att förstå hur bra jag egentligen mår nu och vilka framsteg som jag gjort med mig själv det senaste året!

Jag står inte varje morgon och granskar min "tjocka" kropp. Jag kliver inte upp på vågen varje morgon för att titta så att jag inte gått upp. Jag äter kakan som serveras på jobbet då och då. Jag väljer oftast mat som jag tycker om istället för det som är "nyttigast"!
Visst har jag dåliga dagar och visst finns det ibland fortfarande tankar om att jag vill gå ner i vikt, men dom kommer så sällan att dom inte ens påverkar mig!

Nu måste jag springa till bilen så jag inte kommer försent! Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0