Helt underbart träningspass!!!

Igår var jag på RPM uppe på sportlife. Men det var inte vilket RPM pass som helt utan det leddes av Dan Mc Donogh, skaparen av RPM!
Vi var 70 stycken som körde och jag kan ju säga att det blir en jäkla känsla när man kör så många på samma gång. Jag som knappt brukar svettas hade tydliga stora svettmärken på tröjan! Jag måste dock erkänna att jag tyckte det va lite pinsamt att min rygg va helt snustorr då alla andra nog kunde vränga ur sina kläder.
Hur som helst så är jag så glad att jag gick dit igår trots att jag va helt slut för det var en kick!
Nästa vecka ska jag sätta igång med träningen igen på riktigt.


Hehe... nöjd med mitt svettresultat ;)


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Vad är RPM??? Det är inte han australiensaren som höll i passet eller???.. Känner igen namnet... tror han har Body Compat nämligen!! kram

2010-09-08 @ 21:38:01
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Malin Pettersson

Nu vet jag vem han är..=) Googlade han.. han var med i Stockholm i helgen.. på Super Saturday..=) han kör ju spinning! =) Kram igen

2010-09-08 @ 21:40:01
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0