Firad igen

Dagen på jobbet var "jobbig" men gick undan. Träningen kändes okej, bara att jag spärrade mot en väldigt mycket kortare kvinna som inte riktigt tryckte emot då jag slog så det blev inte som det brukar. Känner att jag äntligen börjat få lite koll på boxen och det gör det hela bara ännu mer roligt! Nu har jag gått dit två gånger själv så nu vet jag att jag vågar det också!

Tog mig en dusch hemma hos mor och far och sen åkte jag till Feffe. Hon hade en underbar lägenhet som var så jäkla fräsch. Känns sådär å kliva in i mitt ruckel efter det. Dock så ligger ju hennes hyra på ca 1500;. mer per månad och läget är ju sämre =)! Så jag får ta det onda med det goda, le och se glad ut.

Fick en fin present av henne också för att jag fyllt år =). Blev så glad och överraskad. Det var en blomma och i blomman låg en liten påse med ett halsband som hennes syster gjort. Så underbart personligt med sånna saker!!!!!!



Nu ska jag gå och lägga mig. Börjar känna mig lite risig men det kan nog vara tröttheten som ger sig till känna.
Sov gott, imorgon när vi vaknar så är det fredag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0