Festen

Igår var det dags för min 25 års fest. Vi blev 14 stycken och jag är väldigt nöjd med kvällen. Med sånna vänner vill man ju fylla 25 varje dag =D!



Drink och tilltuggsbordet innan gästerna kom. Hur det såg ut idag vill ni innte ens veta =)


4 underbara människor med tårtan i högsta hugg


Lappleken som Johan tog hem


Här leker vi den fantastiska leken "Älgen"


Att vuxna människor kan vara såhär barnsliga =)


Jag och Linette, ser ut som jag har roligt iaf och det är ju bra!


Även om det på bilden ser ganska städat ut så tog d ett tag å röja undan allt =)!


Nu ska ni få se alla fina presenter som jag fick, även om den allra finaste presenten var alla vänner som kom och firade med mig. Det värmer verkligen.


Presentkort på Cervera från Peter, Tim och Joey


Presentkort på en behandling och fina liljor från Linette och Anders


Koppar från Therese och Mattias


En läcker bag in box, två vinglas och ett underbart doft ljus från Danne och Malin


Trosor, slickepott, bakform, muffinsformar, en recept bok och....

Turkisk sprit från Jojjo, Madde, Calle och Alice


En underbart fin tavla med ett sockersött motiv från Alice


Vackra rosor från Jocke och Robin


Vin från Karro och Sara

TUSEN TACK FÖR ALLA FINA SAKER OCH ÄNNU MER TACK FÖR ATT NI KOM!!!!




Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Tack själv gumman!!! Var som sagt väldigt kul att få träffat dig äntligen.. kram

2010-09-12 @ 17:14:49
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0