En härlig natt

Jag har börjat sova mycket bättre på nätterna. Vaknar bara en gång ungefär jämfört med dom 5-10 ggr som jag var vaken tidigare på nätterna. Jag vet inte vad det beror på, men jag tror att det har betydelse att jag börjat träna lite och att jag nästan hela tiden ser till att göra saker på eftermiddagarna/kvällarna. Jag sover ytterst sällan på dagen heller och givetvis så gör det sitt.

Kroppen mår faktiskt ganska bra trots två pass igår. Tror att det smäller till med träningsverk imorgon! Men den hoppas jag på att kunna träna bort med ett boxpass =)! På kvällen imorgon ska jag träffa Feffe, det står inbokat i kalendern. På lördag hoppas jag på att få träffa Lollo som är uppe under helgen! Underbart att ha saker inplanerade dagarna i ända =)!!!!!!

Ha det så bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0