Träna

Nu var det 3 dagar sen jag skrev och varför vet jag egentligen inte. Igår var jag iaf och hämtade min vinst på Bandit. Till min stora glädje och förvåning så var det ett Sverigekort som jag vunnit i tre månader vilket innebär att jag förhoppningsvis kan frysa mitt nuvarande guldkort i tre månader och "spara" pengar! Det enda kruxet då är ju att jag inte kan sola på det kortet som jag vunnit. Men å andra sidan kan jag ju sola för 300 kr/månad på bättre solarium utan att förlora något på det. Ska ta med mitt presentkort idag och se om det går att frysa det så länge, har för mig att jag läst att man bara kan frysa det i två månader.

Idag ska jag köra ett box pass igen. I tisdags hade jag tur att det fanns en tjej där som jag kört en gång innan mot. Idag är det lite mer osäkert för det brukar vara färre som kör på torsdagarna. Håller dock tummarna för att någon ensam stackars tjej ska komma så att jag slipper ha ont i 4 dagar! Träningsvärken släppte nämligen först i måndags, så ni kan ju tänka er hur mina armar hatade mig! Jag kunde knappt ta av mig min tröja. Jag gick och klagade hela söndagen och trodde på fullaste allvar att jag slått sönder något.

Har aldrig varit såhär motiverad attt träna som jag är nu. Helt magiskt!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Jag vill oxå träna... =(.. tråkigt att ligga sjuk...=(

2010-10-07 @ 20:49:35
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0