Ny vecka nya möjligheter?

Förra veckan var väldigt kämpig på jobbet eftersom en arbetskamrat var sjuk. I fredags kändes det så otroligt skönt att vi tagit oss igenom veckan och att det på måndag (idag) skulle bli som vanligt igen. Tyvärr blir det inte så för min stackars arbetskamrat har blivit sjukskriven tom onsdag nu. Så igår var det bara att ställa om sig på ännu en tuff vecka. Dessutom fick jag ändra mitt pass idag från mellan till tidig. Eftersom jag hade 8 h på schemat så slutar jag inte 14 som man gör annars då man är tidig utan 14.30 vilket känns rätt segt. Visst det är bara 30 minuter, men jag gick upp 04.15 eftersom vi är hos Johan så jag lär va ganska trött senare under dagen.

Nu ska jag inte klaga mer för jag ska vara glad att jag har ett jobb och ett jobb som jag trivs med dessutom. Ikväll blir det lite träning vilket kommer kännas behövligt efter en tung dag! Jag får lite nya krafter och det gör att jag kommer orka morgondagen mycket bättre förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0