Jobb imorgon

Gissa om jag är glad!!! Har gjort ett litet fysiskt test idag igen för att se om jag orkar vara aktiv och idag gick det kanon. Bäddade sängen, diskade och slängde in tvätt utan att bli helt slut och genomsvett så imorgon blir det jobb!! Jag kommer säkert vara väldigt trött när dagen är slut men det får man ju räkna med efter en sånhär kanon förklylning!
Har längtat tillbaka och hade ju hoppats att det skulle gå över fort men den har verkligen hållt i sig och än är den ju inte helt över.
Men som sagt nu känner jag mig pigg nog för jobb och det ska firas, eller nje.. ska ta det rött lugnt idag men inombords så skålar jag i skumpa och skjuter raketer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0