Host host host aj aj aj

Känns som att mitt bröst ska sprängast varje gång som jag hostar. Det gör vansinnigt ont. Vaknade vid 4.30 imorse och då var det kört. Upp och hosta slem och sen så var det igång. Tog hostmedicinen vid 7 och visst hjälper den nog lite, men tycker faktiskt att hostan blivit kraftigare, fast jag får inte kvälvningar på samma sätt längre och det är ju trevligt men skulle ju faktiskt vilja få bort skiten nu! Vill int eligga här hemma längre, vill jobba. Men finns inte en chans att jag skulle kunna jobba med dessa hostattacker. Så bort bort bort mmed dig dumma hosta!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fy 17! Inte roligt med förkylning. Hoppas du blir kry snart!

Kram!

2010-10-25 @ 20:29:17
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0