Godmorgon

Idag mår jag bättre. Jag är inte helt bra men jag känner att det har gått åt rätt håll. Måste känna på hur mycket jag orkar dock eftersom jag innan klockan 14 ska ringa jobbet för att meddela om jag ska jobba imorgon eller inte. Funderar på om jag ska gå upp ur sängen, försöka pilla i mig lite frukost och sen ta en promenad för att se hur det känns.
Pga hostmedicinen så mår jag lite illa till och från och har även fått väldigt dämpad aptit så igår hade jag väldigt svårt att få i mig mat överhuvudtaget även om jag försökte. Men jag kräks iaf inte och det är ju toppen =)!

Längtar till jobbet nu. Känner att jag vill komma igång med vardagen igen. Längtar även efter träningen men den får nog vänta till nästa vecka så att min kropp hinner återhämta sig ordentligt först! Surt när jag väl kommit igång med träningen ordentligt men men, sånt är livet!

Imorgon är det löning och jag har lagt in räkningarna redan. Nästa månad blir en knaper månad eftersom jag varit hemma nu när jag vart sjuk =S. Sen så börjar det ju bli tid att köpa julklappar också. Men ska nog allt få det att gå ihop =)!

Dags att gå upp och se vad mina krafter räcker till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0