Dejtingsajt för otrogna!?!?

När jag satt och läste på aftonbladet.se så fastnade jag för rubriken: "Ny dejtingsajt - för otrogna"! Jag trodde att det var ett skämt eller en rubrik bara för att locka läsare men det visade sig att jag hade fel. Det finns alltså idioter som skapat en sida för människor som vill ha någon vid sidan om! Det värsta är kanske inte att dom skapat sajten utan att det finns en efterfrågan efter den typen av sajt.
Är det inte bättre att dumpa sin partner och använda sig av en vanlig dejtingsajt om man har ett behov av någon annan?
Nej det blir verkligen tummen ner för både skaparna och användarna!!


Om ni vill läsa artikeln så klicka bara på bilden!


Kommentarer
Postat av: Millah

o man måst ju uppdatera sig ibland=) tack så mycket, hoppas allt är bra med dig.. kramar

2010-10-26 @ 17:11:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0