Bloggarnas bomber

När man är sjuk har man mycket dötid. Jag gillar att läsa bloggar och bloggarna har verkligen exploderat idag så kanske är jag sjuk på rätt dag?

Två stora nyheter har ju hänt inom bloggvärlden för er som "missat det " =)!


Alla vet nog vem Blondinbella är, hon har iaf släppt bomben att hon och Nils går isär.



Sen till dagens stora snackis bland alla bloggar. Jockiboi (från det vedervärdiga programmat Kungarna av Tylösand) läckte igår ut ett samtal mellan honom och storbloggeskan Paow, där hon berättar om sin otrohet med Nemo (också från Kungarna av Tylösand) mot hennes nu före detta pojkvän Hugo Rosas (från den rätte för Rosing).
Kisse läkte denna bomb redan för ett par dagar sen men det var tydligen inte många som tog henne på allvar.
Jag kan ju säga att det funnits långa inlägg att läsa om detta och många många kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja skoja min låda vad jag har följt dessa bloggar idag... haha... suttit på toa och läst t.o.m... haha.. det är helt sjukt !!!!!

2010-10-21 @ 22:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0