Nästan klar med julklapparna

Idag har jag suttit och nätshoppat en massa julklappar vilket är väldigt praktiskt eftersom man slipper springa runt som en tok och leta efter det man vill ha. Man kan istället sitta lungt i soffan med sin frukost och bara klicka runt bland allt mellan himmel och jord!

Statusen för julklappsköpen ser just nu ut såhär:


Inte dåligt för att vara 27 november!

Ska dessutom se om jag kan hitta något till lillskruttan idag då jag tänkt ge mig ut på klännings jakt! Behöver något fint att ha på mig nästa lördag då det är dags för dop! Dessutom gör det ju inget om jag även kan ha den klänningen på tex jul eller nyår!
Julklapp till morfar e svårare. Vad ger man till en 91 åring som inte önskar sig något?? Alla tips är välkomna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0