"Kalas" igår

Igår fick vi äntligen firat min älskade systerson som fyllt 3 år! Jag och Johan åkte upp med lite paket till honom och sen åt vi middag ihop med familjen Erichsen som vi avslutade med barnsligt god marängswish! Var en helmysig kväll och Johan var onekligen populär hos prinsen. Mina favorit pojkar lekte med lego och lillpojken av dom skratta så han tjöt! Det var väldigt härligt att se. Jag fick äran att sitta med skruttan i knät oh bara beundra henne när hon låg och sussade så gott. Bebisar luktar så underbart att jag hade kunnat sitta med henne i knät hur länge som helst och bara lukta på henne =)!

Det var ett lyckat firande och det kändes som att Lucas uppskattade det och det var ju självklart huvudsaken!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Definitivt lyckat firande, och efträtten var suverän!

2010-11-04 @ 19:38:01
Postat av: Malin

Härligt firande!

Ja, det där med bebisar asså. Önskar jag kunde stängt in Vilmers bebisdoft på burk och tagit fram den lite då och då när man behöver det ;)

Och det går inte att sätta fingret på när den underbar lukten försvinner heller. Skumt!

Kram på dig!

2010-11-04 @ 23:17:23
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0