Internetshopping

När man är hemma såhär så är risken för tristess stor så idag har jag roat mig med internetshopping! Det låter kanske som en dyr sysselsättning men jag köpte faktiskt mina två första julklappar och det är ju perfekt att få dom levererade till mig utan att jag behöver springa runt.
Ska bli skönt att slå in klapparna i omgångar så att jag inte blir sittande här den 23:e december med allt hängandes över mig!
Såfort jag känner mig pigg så ska jag börja shoppa fler klappar så att tomtens säck blir riktigt tung!

Kanske ska börja fila lite på min egen önskelista också =)... ifall tomten tycker jag varit snäll och vill köpa någon liten sak till lilla mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0