Godmorgon!

Har sovit en hel natt utan att vakna och varje gång jag gör det så vaknar jag så glad! Önskar varje natt kunde vara sån.
Jag var och tränade igår med Therese. Vi körde ett boxpass och jag går alltid därifrån lika glad! Nu hoppas jag på att hålla mig frisk så jag kan fortsätta köra på så som jag tänkt när jag började. Dock är det svårt att "äta upp" sig eftersom jag undviker fet mat för magens skull och är inte alls lika hungrig nu som innan! Men jag jobbar på det! Vill kunna köra ordentligt på passen och inte bara "mesträna" som jag fick göra igår!

Idag hoppas jag på att få träffa Lollo. Det var hur längesen som helst så det hade verkligen varit skoj! Nu ska jag dra mig mot jobbet och slita ett par timmar =)!


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

ja sjukt skönt att vara ute i god tid.. stolt över mig själv..=) det är lila/silvrigt... föll pladask för det på Rusta..=)Hoppas du får igång både träning och kost ordentligt nu då...=) Jobbigt att ha varit sjuk.. det tar så mycket på en ju...!!! KRam

2010-11-25 @ 21:34:33
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0