Allt känns överflödigt!

Att skriva om hur dagen var på jobbet känns överflödigt liksom att tala om vad jag ska göra ikväll.
Det är som att jag går omkring i en bubbla fylld av tankar.



Jag har känt Freddan i 20 år. Jag har enormt många barndomsminnen som inkluderar honom.
På senare år har vi inte umgåtts mer än genom gemensamma kompisar men ändå så känner jag en stor sorg.
Jag känner så starkt med hans familj och hans nära. Man tror inte det är sant!
Jag tänker på min egen familj och på mina nära. Det är så lätt att man tar morgondagen för givet!


Jag såg en länk på facebook med en låt som Freddan framför, tårarna forsade längs mina kinder när jag lyssnade.


Nu seglar du där uppe bland molnen och jag hoppas att allt är underbart! Jag hoppas att du kan se hur saknad du är. Jag hoppas du kan läsa alla ord som skrivs till dig och förstå hur många människor du berört!




Kommentarer
Postat av: Bambi

Styrkekram!En kompis till mig gick bort i februari,pga ätstörningar,bara 25 år gammal.

2010-11-22 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0