Vårjacka mm

Igår så gick jag och tittade lite på kläder för jag ville ha något nytt. Hittade en vårjacka som jag fastnade för, sen hittade jag en pikètröja och lite armband också. Men att shoppa är verkligen nödvändigt ont och jag förstår inte alla dom som älskar att springa i affärer dagarna i ända.


Jacka 149:- (går att kavla ner ärmarna på den också men den är snyggast med korta ärmar)


Pikè 99:-


Armband 149:-


Armband 59:-


Tycker att det var bra fyndat av mig =). Blir alltid lika nöjd med mig själv när jag hittar något som jag tycker om.


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

ja jag försöker fixa det med kommentar fältet... det har blivit helt sjukt.. haha.. vet inte riktigt vad jag gjort.. men får fixa det.. gäller att läsa och testa sig fram..=) GRYMT snygga grejer du fyndat!!! Vart köper man så billiga och snygga smycken??? kram

2010-05-03 @ 20:37:56
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0