Soliga onsdag

När jag vaknade imorse hade jag fått ett mess från Johan. Han skrev att sommaren hade kommit. Underbart tänkte jag och gick upp och såg att det faktiskt såg ut som att han hade "rätt". Jag tycker dock att det mer är vår än sommar, men man har lite olika krav =)!
Solen skiner till och från och det känns okej tom för mig att gå ut utan jacka. Perfekt väder för våran "vårvandring" som ägt rum idag.

I eftermiddag har jag inga planer alls utan jag tänkte att jag ska njuta av att inte ha något att göra. Får se hur bra det går för oftast blir jag bara stressad. Är löjligt trött så jag tänkte att jag ska försöka lägga mig vid 21 ikväll. Jag har redan sett kvällens avsnitt av Grey`s så det finns inget sådant som kommer hålla mig uppe. Skulle vilja sluta nu, men tyvärr har jag 4 låååånga timmar kvar. Bara att bita ihop. Jag har iaf ett jobb, så får man se det!

Ha en härlig dag och njut av värmen medans den är här =)

Kommentarer
Postat av: Sara

vi har haft dunderväder och dundervarmt i en vecka nu:) helt underbart :) älskar solen :)

2010-05-19 @ 19:37:20
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad säger du?! Kallar du detta vår som varit idag? Vad är sommar då? ;) Vi hade iaf 28 grader i skuggan i eftmiddags.

Kram!

2010-05-19 @ 23:13:57
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0