Nu är det klart

Idag fick jag klart för mig hur det ser ut för mig på jobbfronten i framtiden. Jag kommer få jobba kvar på mitt nuvarande jobb fram till och med min semester. Så idag är jag glad och lättad för nu vet jag hur det ser ut åtminstonde ett tag framöver =).
V 22-31 skolan
v 32- ?? förskolan

På tal om jobbet. Min blivande chef frågade mig idag om jag kunde skicka en bild till henne. Jag sa att jag inte visste om jag hade någon och hon föreslog då att jag kunde ta någon från facebook. Javisst svarade jag och gick in och började leta bland mina bilder. Bland över 120 bilder hittade jag inte någon som passade att skckia till sin chef. Hur är det möjligt. Jag gick hem och ansträngde mig för att lyckas ta en någorlunda anständig bild. Jag tycker faktiskt att jag lyckades riktigt bra, visst ser jag seriös och förtroendeingivande ut =)?



Dags att hoppa i säng så att jag orkar slita på mitt underbara jobb imorgon.....

Kommentarer
Postat av: linda

Vad fin du är i håret!!

2010-06-01 @ 10:41:12
Postat av: Jennie

Linda: Tack snälla du.

2010-06-01 @ 16:54:42
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Michael

Well moster Nenne hade det inte rådit fotoförbud för en annan kring dig de senaste åren så hade jag kanske kunnat bidra med någon bild... ;)

2010-06-01 @ 22:17:19
URL: http://erixen.se/blog
Postat av: Malin

Visst gör du det! Jättefin bild! Och vilken snygg jacka! Vart har du köpt den?

2010-06-01 @ 22:40:27
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0