En snabbis

Har varit lite klent med bloggande i veckan. Tänkte ge er en snabb uppdatering om vad jag haft för mig:

Onsdag: Åkte till Johan efter jobbet. Gjorde iordning mig lite sen begav jag mig till Peter. Där drack vi gott och snacka skit till runt 01.30 då vi åkte in till stan, men gammal och tråkig som jag är gick jag hem med en gång.

Torsdag: En seg dag. Gick upp ur sängen vid 15.00 och gjorde absolut inget vettigt på hela dagen.

Fredag: Storstädade hemma hos Johan medans han var på jobbet, tvättade, diskade, dammade, moppade... ja riktigt ordentligt städade jag. När Johan kom hem åkte vi till Maxi och handla mat inför helgen.
Mys framför tv:n.

Lördag: Åkte till IKEA och Johan fick köpt sig en ny säng. Hyrde 3 filmer. Slappade.

Söndag: Sängen kom hemlevererad. Monterade ihop det som skulle göras och sen var det bara slappt och slött hela dagen.

Nu ska jag åka till jobbet. Blir nog mer skrivet ikväll. Om jag orkar.

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Fan vilken underbar ledighet du haft...!!! Önskar min vart så.. jag har knappt känt av att jag varit ledig..=(... får ta det till helgen.. jag har bestämt att inte göra nånting då!!!! kram

2010-05-17 @ 16:57:56
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0