Tårar

Jag är en person som har väldigt lätt för att gråta. Idag var en sån dag då jag inte kunde hålla tillbaka gråten fast jag både ville och borde gjort det. Hamnade i en diskution/situation med en kollega på jobbet och jag kände mig väldigt påhoppad. Direkt så brände tårarna bakom ögonen och till slut trängde dom igenom till jag stod där med 2 niagarafall längs kinderna.
Jag sitter just nu och lugnar ner mig för annars kommer jag börja gråta såfort någon tittar på mig. Tur att jag har med mig sminkväskan till jobbet så att jag kan måla på lite ögon sen när svullnad gått ner. Jag ser ut som sju svåra år med stora röda ringar runt ögonen. Får skylla på min förkylning om någon kommenterar det =)!

Det är tur att jag har underbara arbetskamrater omkring mig som jag känner att jag kan prata med och ventilera. Det är verkligen guld värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0