Gräsänka i helgen

Imorgon åker Johan tillsammans med ett gäng arbetkamrater upp till Sthlm för att festa och hälsa på. Det innebär att jag kommer vara "ensam" i helgen, något som inte hänt på väldigt länge.
För att jag inte ska sitta och sakna honom 24 h om dygnet så har jag planerat in roliga saker hela helgen.

Imorgon så skall jag med Linette och hennes vänner ut här i Kungälv. Det var längesen jag var ute med henne så det ska bli grymt skoj, det blir det alltid när hon är i närheten.

På lördag har jag inte bestämt mig för vad jag skall göra. Det lutar dock åt att jag åker hem till Johans tomma lägenhet och bosätter mig där. På kvällen bli det någon typ av partaj. Sen så sover jag hos Johans så att jag kan ligga där och vara bakis på söndagen och vänta på honom.

Jag vet att jag kommer sakna honom tokmycket även om mitt schema är fullspäckat. Jag saknar honom redan jättemycket och jag har börjat längta till på söndag (?!) innan helgen ens har börjat. Men det är bra att få sakna ibland. Det är nyttigt för förhållandet har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Gun

Du har rätt i att det är bra att sakna. Och vänta bara, om några år kommer du sakna att få vara ensam ibland istället, haha. Fråga mig och min man, vi träffades för 28 år sedan, och jublar båda om vi råkar få ensamtid ibland.:)



(Kul att jag råkade hitta din nya blogg!!)

2010-03-25 @ 23:23:44
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0