Ge mig mer snö!!

Nu kan man verkligen säga att våren är här för jag har precis avnjutit min frukost till ljudet av fiskmås skrik. Hade förträng hur jobbiga dom är, men nu är jag påmind och nu vill jag ha tillbaka snön. Gärna för resten av livet!
Det är bara att hoppas att dom inte väljer att föda sina små dunbollar på lekplatsen utanför som ett tidigare år. Då kunde man knappt gå ut på balkongen för dom attackerade för att skydda bebben. Dock så är ju fiskmåsbebisar väldigt söta så det var skoj att få se den lilla växa upp. Det var faktiskt lite ledsamt den dagen han hade lärt sig flyga och plötsligt inte fanns här utanför längre. Men fiskmåsarnas skrik hör hemma ute på havet, inte här i centrala Kungälv. Tur att jag  har öronproppar i sängbordet för dom kommer garanterat komma väl till pass snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0