Ett litet hej!

Nu är jag tillbaka efter ett kort uppehåll från bloggen. Många har undrat vad det var som låg bakom förra inlägget. Men jag får göra er besvikna och säga att ni kommer få fortsätta undra. Jag vet det är tråkigt, men eftersom det inte bara handlar om mig så lämnar jag det med orden: det är löst nu!

Jag har återhämtad mig efter helgen även om jag fortfarande är väldigt trött. Man blir lätt det nu när man är så gammal som mig :). Det va "bättre" förr, då orkade man festa 4-5 dagar en vecka utan att känna sig minsta berörd.

Nu är det bara 2 dagar kvar tills påsken drar igång. Fyra lediga dagar känns väldigt härligt. Ska verkligen njuta och ta det lugnt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt, ingen behöver ta del av detaljer så länge vi vet att du mår bra!

2010-03-30 @ 21:55:17
Postat av: Maria

Skönt att höra att det löste sig! :)



Hehe jo man märker att man är "gammal" då man aldrig i livet skulle klara att dricka två dagar i rad ens - något som var nästan självklarhet förut ^^ Men det har väl sina ljuspunkter det med.

2010-03-30 @ 22:10:28
URL: http://minigamer.webblogg.se/
Postat av: Gröna Anna

Skönt att höra av dig. :-)

2010-03-31 @ 18:39:45
URL: http://www.metrobloggen.se/gronaanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0