SATC 2

Igår var jag och Fina på SATC 2. Innan filmen satte vi oss på uteserveringen vid bergakungen och pratade lite, väldigt trevligt. 
Så trevligt att vi blev stressade till filmen trots att vi var där 1½h innan.
Filmen var helt underbar och jag märkte inte av att den var så lång som den faktiskt var. Jag hade kunnat sitta där i några timmar till.
Efter filmen skyndade vi oss hem till Fina så att jag fick låna hennes toalett. Det är ju det största problemet med en så lång film utan toapauser =).
Vi konstaterade båda två att man blev bra sugen på att dricka drinkar och gå i högklackat när man sett filmen, men tyvärr var det torsdag och jag skulle ju upp och jobba som idag så vi kom överens om att ta det snart.


Fina Fina utanför Bergakungen. På bilden ser det ut som att det var väldigt fint väder, men jag måste lyckats få upp kameran precis då solen tittat fram en stund =).


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad avis jag blir på dig! Har inte sett filmen än och vill gärna göra det innan den försvinner från bioduken.

Älskade 1an och hoppas att jag kommer tycka lika mycket om 2an.

Tack för komplimangen om klänningen. Köpte den i Köpenhamn för två år sedan strax innan jag fick reda på graviditeten så den har inte blivit använd många ggr. Därav känns den fortfarande väldigt ny för mig :)

Ang håret trivs jag mycket bättre i det ljusa. Eller ja, iaf på sommaren. Tyckte om det mörka men känner mig mer som mig själv i det ljusa :)



Låter som du har ahft en rolig helg med massa aktiviter. Härligt att vara uppe på landet också.

Kram!

2010-06-21 @ 19:43:19
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0