Lämna blod

Idag ska jag göra ett nytt försök att lämna blod. Sist jag skulle lämna stack dom fel så det kom inget blod ur någon av armarna. Idag är jag om möjligt ännu mer skakis inför besöket. Jag hoppas att dom sticker rätt på första försöket, men jag kommer låta dom sticka i båda armarna om det inte lyckas. Dock så kommer jag inte gå dit igen om dom inte sticker rätt eftersom det är just därför jag är så nål och sprut rädd.Jag har blivit felstucken allt för ofta och då gör det ont. Alla säger att det inte gör ont att bli stucken och jag är villig att håll amed sålänge man sticker rätt så gör det inte ont, men när dom sticker fel och ska börja gräva runt med nålen så gör det helvetesont!

Så håll nu tummarna för mig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gröna Anna

Håller med! Jag blivit spruträdd pga. just det, och mina blodkärl drar ihop sig till sytrådar när jag blir spänd så det blir som en ond cirkel. Enda gången jag tagit blodprov var jag fjorton år, sen har ingen lyckats trots otaliga försök. Och för varje misslyckande blir det ju svårare och svårare. Hoppas att det går bättre för dig idag, lycka till!

2010-06-01 @ 10:34:24
URL: http://www.metrobloggen.se/gronaanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0