Garderoben

Nu har jag städat garderoberna i sovrummet. Det tog ett tag eftersom jag inte var så effektiv men nu är det klart jag det är underbart härligt! Nu har jag bara garderoben i hallen kvar att fixa och den är en bra bit på väg =).


Jag har ingen bra garderob, men nu är den iaf rensad och sorterad. Kläder som jag inte kan ha för tillfället är undanlagda och nu kan jag titta in i garderobben och faktiskt se vad jag har. Det kanske inte syns så bra att jag gjort iordning men ni skulle ha sett hur det såg ut innan. Kläderna var bara inslängda. Har kastat 3 påsar med kläder som jag inte haft på mig dom senaste 3 åren.

Ännu mindre stressad nu =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe! Kan riktigt känna den känslan. "Åhhhhh va skönt att det ÄNTLIGEN är gjort!"

Men inte har du väl slängt alla kläder?! :O Det är mycket bättre att skänka bort dom. Så länge dom inte är trasiga är dom alltid till glädje för någon annan.

Tack för den fina kommentaren!

Hade faktiskt inte provat klänningen själv innan och var rädd, precis som du skrev, att den skulle vara allt för kort. Men den var perfekt i längden. Gillar att man kan välja om den ska vara kort eller lång.

Kram!

2010-06-09 @ 23:39:03
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0