Ullared

Förra veckan sa jag till Johan att jag var sugen på attt åka till Ullared. Han föreslog då att vi skulle åka dit på lördag!
Så igår satte vi oss i Pyden, trotsade årets varmaste dag och bilade ner mot Ullared och Gekås. Varmt var det, det kan jag lova, men det var kanske mer till våran fördel eftersom affären var ganska "tom".


Johan på väg in!

I ungefär 2 timmar gick vi runt och shoppade saker. Både Johan och jag hittade lite kläder och sen så köpte vi givetvis en hel del annat.

Håll i er nu alla tjejer för jag lovar er att ni kommer bli avundsjuka. När vi kommit ur affären sa Johan "Det var ju riktigt roligt" Han föreslog även att vi ska åka dit nästa månad på semester!!! Nog för att jag älskade honom innan men han fick många + i kanten efter det.

Jag var 2000 kr fattigare, genomsvett men väldigt glad när vi kom hem och packade upp alla saker.


"Bra att ha saker"


En potatisskivare/strimlare, 2 böcker, hårsaker, diskmedelspump, mugg till morfar och ett förkläde till pappa


En sodastream till Johan som han vet om att han ska få =) 



6 linnen, en klänning, 3 örången och en väska


En stor tavla 90x90 cm

Ja det var allt det =)! Mycket nöjd med alla inköp är jag och även väldigt nöjd att jag snart ska åka dit igen och kunna köpa dom sakerna jag fick avstå frånn igår =)!!!



Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Nu blev jag grymt avensjuk... jag längtar till Ullared så jag dör men jag vet att Daniel hatar stället.. får åka dit med syrran och shoppa tror jag bestämt..=)fina saker du hittade.. tavlan var ju grym!! Jag älskar Ullared!!

2010-07-05 @ 21:43:31
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: jane

vad kostade tavlan? :) och såg du några priser på dom andra stora tavlorna? vad låg det på ungefär?

2011-04-14 @ 21:39:36
Postat av: Jennie

Nu var ju detta ett tag sen men tror att den ksotade 149:- eller 99:- och alla stora tavlor låg ungefär runt det priset =)!

2011-04-14 @ 22:08:26
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0