Förstört linne

Idag har jag tvättat som många andra tisdagar. När jag plockade ut mina kläder ur tvättmaskinen undrade jag varför rosen på mitt nya linne hamnat på insidan, men när jag tittade närmre märkte jag att det inte riktigt var så det var utan att hela trycket försvunnit!!! Okej att linnet är köpt på ullared för 90:- men det ska ju ändå hålla åtminstonde EN tvätt. Annars är det ett förbannnat dyrt linne skulle jag vilja säga!
 

Väldigt tråkigt är det eftersom jag verkligen gillade det linnet. Ska ta med det nästa gång vi åker till Ullarred och så ska jag se till att få pengarna tillbaka för även om det är 90:- vi pratar om så kan man köpa annat för dom pengarna!


Kommentarer
Postat av: Karin Olofsson

Sicken jävla skit....

2010-07-14 @ 20:49:24
URL: http://kolofsson.blogspot.com
Postat av: Malin Pettersson

Då skall jag INTE köpa det linnet på Tisdag då jag skall dit..=) det var grymt snyggt!!!!

2010-07-14 @ 22:10:31
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0