Dåligt med städning

Det har inte blivit mycket städande idag =(! Jag tvättade 4 maskiner, åkte iväg för att se om jag kunde hitta något mer till Johan i födelsedagspresent och sen när jag kom hem orkade jag inte ta tag i mig själv. Åt lite middag och bagav mig istället till solariet eftersom solen har lyst med sin frånvaro idag.
Nu sitter jag ner i soffan som den slöis jag är och försöker samla kraft för att orka vika in tvätten i garderoberna och förhoppningsvis diska av disken.
Men innan dess så ska jag hälla upp ett stoooort glas cola light och spela lite mer Super Mario, är dock ganska tråkigt när man är själv, men det skildrar ju tankarna lite åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0