Fredag!!

Veckan har rullat på som bara den. Nu är det fredag och bara 2 ynka veckor kvar till tomten kommer! Skall snart bege mig mot jobbet för att jobba till 14.15! Är ganska seg i kroppen efter gårdagens boxpass men det är en riktigt skön känsla för då vet jag att jag tagit i.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Det är ju Idolfinalen så den tänker jag se. Johan han ska iväg på fest tyvärr så jag kan inte se den ihop med honom!
Får se om jag sitter själv och myser i soffan eller om jag tar mig i kragen och hittar på något!

Nu måste jag kila, lär ju får skrapa bilen i tid och evighet idag också eftersom det är -12 grader ute!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

M är på bandy, så vill du komma hit är du välkommen :-)

2010-12-10 @ 09:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0