Söndershoppad =)

Nyss hemkommen från Ulllared. Vi åkte 7 imorse så klockan ringde redan 06.00. Jösses vad konstigt det kändes att vakna av alarmet. Men skönt att veta att det dröjer en vecka innan det ska hända igen.
Det var ganska mycket folk redan 8.30 när vi kom fram, men när man väl kom förbi förbruningsvarorna och herravdelningen så var det lugnt.
Jag shoppade loss som aldrig förr=). Förutom förbrukningsvaror, en present till min systers bebbe i magen och en present till lilleman som han ska få när han blir storebror, så köpte jag:


4 läckra glas som passar mig perfekt. Kan ju gissa att glaset till höger kommer bli ganska utslitet!


Dubbelt våffeljärn, fruktpress, grillbestik och termos!


Lampa (ska ta en bild ikväll när den är på plats) och ett resestrykjärn


Spel till lilleman som han ska få när han fyller 3, anteckningsbok, alias och SATC!


Spaset, spikkudde, rakhyvlar, fotfil, fottvätt och fotscrub.


3 st tavlor till sovrummet (ttar bild när dom hänger uppe senare)


3 st skärp


En klocka med 3 olika länkar.


7 st toppar ( bilderna är tagna lite underifrån så dom är inte så breda nertill som det ser ut =)!)

Ja det var allt =)! Prislappen slutade på 2323:- vilket inte alls känns så farligt när man ser allt som kom med hem. Tex så har jag längtat efter ett våffeljärn men varit för snål för att köpa ett då man använder det så sällan. Sen så har jag en shorta i garderoben som jag inte kunnat använda för att jag inte äger ett strykjärn men nu har jag ett även om det är ett litet =). Tavlor och lampa till sovrummet har jag letat efter i 2 år utan att hitta något som fallit mig i smaken eller som passat min plånbok.

Nu ska jag fortsätta packa upp =)!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Va sugen jag blev på att åka dit nu :)

2010-08-02 @ 22:19:00
Postat av: Malin Pettersson

silka kap..=) dom små tavlorna du köpte har jag i stort format..=) jag ÄLSKAR Ullared... hade kunnat åka dit dagligen!!!! Jag känner mig alltid stressad när jag är där så hade velat åka dit själv nån gång och bara gå i timmar för mig själv så jag inte missar nått..=)

2010-08-02 @ 23:09:14
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0