Johan har dödat min kaktus!!!

För ett tag sedan så hade Johan lyckats ta död på sina två kaktusar hemma hos sig, jag skratta och sa att han är den enda på denna jord som kan lyckas med att döda kaktusar.
När jag fick syn på min egen kaktus idag som börjat anta en gulaktigfärg och var mer liggande än stående så var den enda slutsatsen jag kunde dra att det måste vara Johan som dödat den!!
För inte skulle väll JAG kunna döda den odödliga växten kaktus... nej nej nej inte med min gröna fingrar!!


Här har ni Johan verk!! Den ser tyvärr ut att vara oräddbar så får köpa en ny... i plast som han inte kan ta dö på.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vet flera som lyckats ta död på en kaktus, så de är inte så ovanligt iaf! de är nog bara en skröna att de inte går att ta död på en kaktus ;)

2010-08-12 @ 21:25:27
Postat av: Jennie

Hehe ja tydligen går det ju.. =), men jag vill ju fortfarande tro att det var Johan och inte jag =)

2010-08-12 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0