Jennie med ie

När jag var barn fanns det muggar, nyckelringar osv med namn på. Var och varannan unge hade sånt och givetvis ville jag också ha det. Problemet var bara att på allt som fanns stod det Jenny med Y och jag fick helt enkelt nöja mig med det, att få mitt namn felstavat eller inget alls.
Nu kommer det fler och fler grejer som har mitt namn på, Jennie med IE!
Idag sålde gallerix ut namnpennor och det fanns 2 st med Jennie på så jag var bara tvungen att köpa dom =)!!!


En rosa glittrig penna och en ljusblå med fjärillar och på bägge två står det JennIE!!!! Tänk vad jag hade älskat att få dessa som barn. Men jag är väldigt nöjd med dom nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0