Försvunnen bil!

När jag kommer ut från Maxi efter att ha handlat i 15 minuter går jag mot bilen men den stod inte där jag parkerat den. Så jag börjar gå upp och ner både på den raden där jag visste att jag ställt den och på raden brevid. När jag inte hittar den så konstaterar jag att den blivit stulen.
Jag ringer min mamma för att kolla vad jag ska göra och precis då hon svara fick jag syn på bilen.... jag hade tydligen bara glömt vilken rad och vilken sida av parkeringen jag ställde mig på. Bilen stod nämligen på andra sidan parkeringen =S!
Hur kan man lyckas glömma bort det på 15 minuter?????

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Ibland är man bra förvirrad! =)

2010-08-22 @ 22:49:05
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0