Då var det dax

Har inte sovit många minuter inatt utan har llegat och vridit och vänt på mig. När klockan ringde imorse så var det inte så svårt att gå upp eftersom jag inte direkt sov tungt.
Precis ätit klart min frukost och nu ska jag snart åka mot jobbet. Lite nervös och spänd är jag, jag vet ju inte vad som väntar mig riktigt. Vet inte heller riktigt vad som förväntas av mig men jag hoppas att dom säger till mig om jag inte sköter mig =). Idag ska vi ha en planeringsdag och det är skönt att börja med det för vi är ett nytt lag som ska jobba ihop oss och även om det krävs mer än 8h planeringsdag så är det en bra början.

När jag kommer hem ska jag slänga in lite tvätt i maskinen och få det upphängt och sen ska jag och Therese gå på RPM (spinning). Har inte tränat på väldigt länge så får se i vilket skick jag är när passet är över. Tror nog att jag kommer sova gott inatt efter denna dagen.

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon :) skulle du kunan vara jättesnäll och slänga in en liten röst på mig här ? (A) skulle så gärna vilja vinna och tar bara 2 sekunder



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand och förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer.. hoppas du sov gott :)

2010-08-09 @ 08:46:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0