Besök på gamla jobbet!

Idag började jag 6.30, det var lite småtungt eftersom jag vaknade redan 04.30 efter bara 4h sömn. När jag slutade 13.45 åkte jag inte hem och la mig som man kanske trott, nej då passade jag på att häsla på mitt gamla jobb. Var roligt att träffa alla och jag gick därifrån med en härlig känsla. Jag är faktiskt glad att jag fått börja på en ny kula. Jag saknar många men hela paketet känns inte så lockande just nu. Kanske var det någon mening med att jag fick denna chansen.

Nu ska jag iaf vila lite =), sen så kör jag och Therese RPM ikväll!




Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Det är lungt... min mage reagerar bättre på laktos produkter som är i mat nu för tiden.. är bara känslig för att få i mig laktos direkt.. typ som dricka ren mjölk eller yoguert!! =) kommer blir grymt kul!!! Kram

2010-08-30 @ 23:00:13
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0