Visste du att...

...jag är beroende av Idominsalva?

Sen jag var 14 år så har jag avskytt röda läppar. Jag började med ett "hudfärgat" läppstift men när dom slutade sälja det så fick jag komma på något nytt. Labello sun blev första lösningen innan jag upptäckte Idominsalvan som nu är min "bästa vän".

Nu är mina läppar så vana med att vara insmorda att jag blir tokig om jag inte har något på dom.

En natt då jag varit "lite" berusad och därför glömt min väska i mina föräldrars bil så vaknade jag hos Johan och insåg att jag inte hade någon Idomin. Jag började leta efter något att ha på läpparna. Jag testade allt som fanns i lägenheten, smör, hudcream mm. Inget fungerade. Jag var irriterad och riktigt sur. Ja ni vet kanske hur det är när man har abstinens. När kl slog 8 så stod jag och hängde på hemköps dörr och köpte en ny tub. Vilken underbar känsla det var =)!

Har du något beroende?


Om man frågar lillrpinsen var man ska ha Idominsalvan så tar han den först mot munnen sen mot rumpan ;), killen har stenkoll!


Kommentarer
Postat av: Gröna Anna

Cerat. :-) Jag vet precis hur det är, ibland smörjer jag in läpparna fast jag nyss gjort det, bara för att jag inbillar mig att de känns torra även fast de inte alls är det.

2010-04-11 @ 21:31:21
URL: http://www.metrobloggen.se/gronaanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0