Visste du att...

... jag avskyr cyklister?

Jag vet inte hur dom tänker, om dom ens tänker när dom kommer i full fart och korsar ett övergångställe. Dom senaste 3 dagarna har jag vart nära att köra på inte mindre än 3 cyklande idioter. Förstår dom inte att det är dom som får ont om en bil kör på dom och inte bilen även om den kanske får en repa eller två? Dessutom då har dom väjningsplikt för både gående och fordon då dom cyklar på ett övergångställe.
Givetvis så försöker jag undvika att köra på cyklister, men det är nästan en omöjlighet då dom helt plötsligt svänger ut framför bilen. Är dom inte rädda om sitt liv???


Kommentarer
Postat av: indianen

jag älskar cyklister

2010-04-25 @ 10:08:33
Postat av: Sandra

Haha! Men visst är han härlig Shrek? Jag har gått och suktat efter att få se denna filmen i flera månader nu:) Har aldrig gillat tecknat eller animerat, men ju äldre jag ahr blivit desto mer har jag börjat kola på det, det är jag och småbarnen:P



Visst är det härligt med syskon, fast har dock ett mycket komplicerat förhållande till min bror. Hat/kärlek, fast mest kärlek förstås:) Du har en syster vad jag förstått i bloggen eller har du fler syskon? Hoppas du haft en myshelg!

2010-04-25 @ 12:28:17
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Sara

jag tycker också det är irriterande. men jag hatar inte dem som går med cykeln över övergångsstället. (det gör jag om det kommer mkt bilar) om jag ser att det inte kommer någon bil då cyklar jag :)

2010-04-25 @ 16:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0