Tillbaka i soffan

Nu är jag tillbaka hemma hos Johan igen efter min tur till ÖHK hallen. Det blev förlust med en boll, tråkigt för dom behöver ha marginalerna på sin sida istället för emot sig om dom ska ha en chans. Men nu är det nog kört.
Johan stannade hemma så jag var iväg själv. Tycker det är jobbigt att vara på en plats med mycket folk då jag är själv. Jag får någon form av torgskräck. Känner att alla granskar mig och dömmer mig, fast det i själva verket är så att ingen ens lär lägga märke till mig. Knepigt hur man kan få sånna konstiga känslor och vanföreställningar.

Hursomhelst så är jag som sagt tillbaka hemma hos Johan igen och har slängt mig i soffan för att kolla ännu mera handboll. Perfekt "söndag".

När matchen är slut så blir det middag. Har ni något bra förslag på vad man kan äta?

Kommentarer
Postat av: sara

tacos åt vi nyss :) funkar alltid :)

2010-04-05 @ 18:05:10
Postat av: Malin Pettersson

Här blir det fläskfile med bakpotatis ,en kall god sås och en god sallad till=) kram

2010-04-05 @ 18:06:43
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: A

Det är lite olika, men i allmänhet så har det nog en tendens att bli värre när jag är ledig. Fast just nu så har det hänt en del på jobbet och det är det som sitter fast i mig. Men helt klart är ju att är man ledig och ensam med sina tankar utan arbete att skingra dem med, så blir det oftast värre...

Kramar!

2010-04-05 @ 20:19:54
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0