Simma

Jag har länge varit sugen på att köpa mig ett simkort och börja simma. Jag älskar att simma men jag har inte velat gå till simhallen själv.
Igår tog jag dock tag i mig själv och gick till Oasen och köpte ett simkort.
Simmade 1000 meter och det var helt underbart. Nästa gång får jag nog köra 2000 meter om bara nacken orkar med och om det inte finns en massa snigelsimmare i bässängen.
Jag höll på att bli tokig på två 40 åriga män som simmade med varandra. Dom simmade så otroligt långsamt medans dom låg och pratade. Jag tycker att om man simmar på motionsbanorna så kan man iaf simma på och inte ligga och småplaska sådär som dom gjorde. Då kan man lika gärna simma på lekavdelningen. Nej det irriterade mig eftersom det bara fanns två banor så var det ibland svårt att simma om dom.

Skulle vara roligt att ha någon att gå och simma med, men det verkar som att mina vänner inte är mycket för simning =). Mamma kunde tänka sig att simma en dag i veckan till hösten men det är ju långt kvar tills dess. Min syster är klorallergisk så hon kan inte följa med. Synd eftersom det hade varit väldigt trevligt att gå ihop med någon så att man efteråt hade kunnat basta lite och tjöta skit.

Så om du är sugen på att börja simma hör av dig ;)!!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja :) jag funderar på att öppna en helt annan blogg där man kan låsa inläggen, inte hela bloggen. en kompis till mig har så, och isf kan du ju även se på bloglovin det ;)

2010-04-16 @ 09:48:52
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

och vi flyttar in nästa helg :)

2010-04-16 @ 10:32:36
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0